• Voor 16:00 besteld morgen in huis
  • Ruim assortiment
  • Gratis verzending vanaf 250,-
  • +31 88 730 5800
Winkelmandje 0 items - €0,00
Winkelmandje 0 items - €0,00

Bezorgen

Onderstaand beantwoorden wij de meest voorkomende vragen m.b.t. de bezorging van uw bestelling.

Levertijd
EVAC heeft een breed assortiment aan producten, waarvan wij 90% uit voorraad kunnen leveren. Doordat wij beschikken over een eigen magazijn met ruime voorraad, kunnen wij doorgaans snel leveren.

Dit betekend dat wij, mits de artikelen op voorraad zijn, bestellingen die voor 16:00 uur binnenkomen, diezelfde dag nog verwerken en verzenden. Deze worden de volgende werkdag aangeboden tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Voor leveringen naar België en Duitsland hanteren wij een levertijd van +/- 2 werkdagen.

Tevens bieden wij de mogelijkheid bestellingen op zaterdag te laten bezorgen. Dit kunt u aangeven onder het kopje bezorgopties in de KASSA. 

Verzendkosten
Bestellingen vanaf €250,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €250,- rekenen wij €5,95 (excl. Btw) bezorgkosten. 

Bezorging
De meeste bestellingen worden door PostNL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling.

Afleveropties
Wij bieden u naast bezorging op vaste adressen, de mogelijkheid om uw bestelling op onze locatie in Hedel af te halen. Mits de artikelen op voorraad zijn, kunt u deze diezelfde dag nog ophalen. Neem hiervoor contact op met onze klantenservice zodat wij ervoor kunnen zorgen dat uw bestelling op tijd klaarstaat.  

Nalevering
Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 3 werkdagen compleet te verzenden. Indien dit niet mogelijk is, worden de voorradige producten verzonden. De ontbrekende producten worden later, zonder bijkomende verzendkosten verstuurd.

Bestelling volgen
Via een Track & Trace code, kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend. U ontvangt de Track & Trace code via E-mail. 

Bestelling niet ontvangen
Allereerst onze excuses. We willen je vragen eerst onderstaande punten te controleren:
  1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
  2. Controleer de Track & Trace code. Deze vind je in de verzendbevestiging (E-mail).
  3. De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als er niemand aanwezig is, wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot. U wordt verzocht uw bestelling daar te gaan afhalen. 
Alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Verkeerd en/of kapot product geleverd
Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! We vragen u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit voor u kunnen oplossen. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.
  • Ruim assortimentRuim assortiment
    uit voorraad leverbaar
  • Snelle leveringSnelle levering
    voor 16:00 besteld
    morgen in huis
  • Gratis verzendingGratis verzending
    vanaf 250,00 excl. btw
  • Verbanddoos adviesVerbanddoos advies
    wij helpen u daarbij
  • Gratis downloadGratis download
    van de controle lijsten
  • Heeft u vragen?Heeft u vragen?
    bel +31 88 730 5800

    Werkdagen 08:30 - 17:00
Meld u aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van de laatste aanbiedingen en updates!

Navigatie