Sluiten

Categorieën

Filters

      Contact

      Top-8 meest gestelde vragen

      1. Wat is de levertijd van mijn order?   

       

      Bij elk product op de website wordt de levertijd weergeven. In de meeste gevallen is dit ‘voor 15:00 uur besteld, volgende werkdag bezorgd’. Als u voor 15:00 uur bestelt, ontvangt u uw bestelling de volgende werkdag mits de producten in ons magazijn op voorraad liggen.

      2. Waarom duurt een levering soms wat langer? ​  

       

      Als wij uw bestelde artikel(en) niet op voorraad hebben, kan het soms wat langer duren voordat u uw bestelling ontvangt. In dat geval bestellen wij het product bij onze leverancier. Zodra wij het product hebben ontvangen, sturen wij het direct naar u op. Wanneer het product niet op voorraad is, staat op de website een levertijd van bijvoorbeeld: 3 – 6 werkdagen. Betreft het een artikel met meerdere variaties. Vergeet dan niet om de juiste variant aan te klikken om de juiste levertijd in te zien.

       

      Besteld u een grote hoeveelheid van een bepaald artikel? Houdt er dan rekening mee dat het mogelijk is dat onze voorraad niet toereikend genoeg is en dat de levertijd langer kan duren dan staat aangegeven op de website bij het artikel.

      3. Wat kan ik verwachten als ik artikelen bestel die niet op voorraad zijn?   

       

      Wij houden uw order in de gaten en zodra onze leverancier aangeeft wanneer wij het product gaan ontvangen, informeren wij u over de verwachte levertijd. Zolang u uw bestelling niet heeft ontvangen, sturen we u wekelijks een update per mail.​

      4. Ik wil een bestelling plaatsen, maar niet alle artikelen
      zijn op voorraad. Kan ik de artikelen die wel op voorraad
      zijn alvast ontvangen?   

       

      Ja, dat kan. Bij het bestellen heeft u de keuze. U kunt als particulier of zakelijke klant bestellen.

      5. Kan ik ook bestellen wanneer ik geen bedrijf heb?   

       

      Ja, dat kan. Bij het bestellen heeft u de keuze. U kunt als particulier of zakelijke klant bestellen.

      6. Ik wil graag persoonlijk advies voordat ik een product aanschaf.
      Is dit mogelijk?   

       

      Jazeker, wij helpen u graag bij uw productkeuze. Wij proberen u zo goed mogelijk te helpen via onze website. Komt u er niet uit? Dan verwijzen wij u graag door naar; persoonlijk-advies voor het spreken van een medewerker.

      7. Ik heb geen Track & Trace code ontvangen via de e-mail?   

       

      Wat vervelend dat u nog niet de juiste gegevens heeft ontvangen. Momenteel werken wij hard aan het proces van Track & Trace en doen wij ons uiterste best om alle klanten een e-mail te versturen met de juiste Track & Trace informatie. Het kan voorkomen dat u geen e-mail ontvangt. Wij vragen u vriendelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Zij helpen u graag verder.

      8. Ik heb het verkeerde product besteld, kan ik het ruilen?   

       

      Jazeker. U kunt verkeerd bestelde producten retourneren, mits u de retour binnen 30 dagen na ontvangst aanvraagt. Zorg dat de product(en) onbeschadigd zijn en in de originele verpakking zitten. Stop de artikelen terug in dezelfde doos als waar u het uit heeft gehaald. Wij vragen u vriendelijk het document ‘Formulier voor herroeping’ in te vullen en samen met (een kopie) van de meegeleverde pakbon mee te sturen. Het risico en de kosten van de retourzending zijn voor eigen rekening. Zodra wij het pakket retour hebben ontvangen in ons magazijn, worden de product(en) bekeken, goedgekeurd en gecrediteerd. Indien u vooraf heeft betaald via Ideal, wordt het geld teruggestort.

       

      Contactformulier

       

       

      BEL ONS

      Voor vragen over uw order of levering kunt u telefonisch contact met ons opnemen.
       088 730 5800

      Onze bijdrage aan
      de crisis in Oekraïne

       

      Lees verder...

       

      « terug

       

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking