Klantenservice
0
Sluiten

Categorieën

Filters

      Bezorgen

      Onderstaand beantwoorden wij de meest voorkomende vragen m.b.t. de bezorging van uw bestelling.

       

      Levertijd
      EVAC heeft een breed assortiment aan producten, waarvan wij 90% uit voorraad kunnen leveren. Doordat wij beschikken over een eigen magazijn met ruime voorraad, kunnen wij doorgaans snel leveren.

       

      Dit betekend dat wij, mits de artikelen op voorraad zijn, bestellingen die voor 15:00 uur binnenkomen, diezelfde dag nog verwerken en verzenden. Deze worden de volgende werkdag aangeboden tussen 9:00 uur en 17:00 uur. Voor leveringen naar België en Duitsland hanteren wij een levertijd van +/- 2 werkdagen.

       

      Levering in één keer
      Uw bestelling wordt in één keer compleet bezorgd. Artikelen met een kortere levertijd eerder laten bezorgen? Plaats die artikelen dan in een aparte bestelling.

       

      Verzendkosten
      Bestellingen vanaf €150,- (excl. BTW) verzenden wij gratis. Voor bestellingen onder de €150,- rekenen wij €4,95 (excl. Btw) bezorgkosten.

       

      Bezorging
      De meeste bestellingen worden door PostNL bezorgd. Alleen producten met afwijkende maten en/of gewichten worden bezorgd door een andere logistieke partner. Indien u een specifieke leverdatum wenst, vragen wij u dit duidelijk aan te geven bij uw bestelling.

       

      Nalevering
      Als producten niet op voorraad zijn, doen wij ons uiterste best uw bestelling binnen 3 werkdagen compleet te verzenden. 

       

      Bestelling volgen
      Via een Track & Trace code, kunt u uw zending volgen en na aflevering zien wie voor ontvangst heeft getekend. U ontvangt de Track & Trace code via E-mail.

       

      Bestelling niet ontvangen
      Allereerst onze excuses. We willen je vragen eerst onderstaande punten te controleren:

       

      1. Controleer het afleveradres op de orderbevestiging. Is dit het juiste adres?
      2. Controleer de Track & Trace code.
      3. De bezorger biedt de bestelling maximaal twee keer aan. Als er niemand aanwezig is, wordt er een briefje achtergelaten. Als het niet lukt om de bestelling te bezorgen, gaat de bestelling terug naar het dichtstbijzijnde depot of PostNL punt. U wordt verzocht uw bestelling daar te gaan afhalen.

       

      Alles gecontroleerd, maar nog steeds geen bestelling ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

       

      Verkeerd en/of kapot product geleverd
      Dat is natuurlijk niet onze bedoeling! We vragen u contact op te nemen met onze klantenservice zodat we dit voor u kunnen oplossen. Zorg ervoor dat u het ordernummer bij de hand heeft, dan kunnen we u snel helpen.

       

      « terug

       

      Vergelijk 0

      Voeg nog een product toe (max. 5)

      Start vergelijking

      Door het gebruiken van onze website, ga je akkoord met het gebruik van cookies om onze website te verbeteren. Dit bericht verbergenMeer over cookies »